Tréningek, tanfolyamok

  1. Stresszűző és önsegítő technikák tréning

A következő tréning alkalomról érdeklődhetsz a contact@endoblog.hu-n, és tájékozódhatsz az EndoBlogon.

2.EndoJóga Szeminárium  

Hatékony, vidám,  és garantáltan a legjobb hangulatú mozgásmódszer a női egészségért

A női jóga a legrégebbi kifejezetten nőknek szóló mozgásforma, minden később kifejlesztett női mozgásprogram alapja. Főként a hatha-jóga több mint négyezer éves hagyományából azokat az ászanákat, azaz testhelyzeteket veszi át, amelyek a női energiák felébresztését szolgálják.
Ezek a gyakorlatok különösen alkalmasak arra, hogy a női test betegségeit gyógyítsák. Jótékony hatással van a hasi, alhasi szervekre, azáltal, hogy megerősítik a medence és a has izmait. Megerősítik továbbá a gátizmokat, ezáltal elkerülhető sok, ezen izmok gyengeségéből eredő probléma, mint például a hüvelyrenyheség, az inkontinencia, az aranyér, stb.

Az ászanák segítenek a menstruációt megelőző és az az alatti kellemetlen tünetek enyhítésében, nagy mértékben képesek csökkenteni a görcsöket. Megoldást hozhatnak a rendszertelen ciklusra, akár a régóta fennálló fájdalmas menzeszre is, javítják a szexuális élet minőségét. Ajánlott várandósság előtt felkészülésképp, majd szülés után a meggyengült, megnyúlt izmok regenerációjára. A speciálisan összeválogatott jóga elemek a hormonális rendszerre is pozitív hatással vannak, visszaállítják annak egyensúlyát, ezért ajánlott változókor tüneteinek enyhítésére is, és olyan betegségek gyógyítására, amelynek hátterében a hormonális egyensúly eltolódása áll.

A női jóga órákon azonban nem pusztán a testhelyzeteknek és gyakorlatoknak van jótékony hatása a női szervezetre. A foglalkozásnak mindig része a relaxáció, meditáció is, amely során a gyakorlók megtanulnak ellazulni, kikapcsolni, feltöltődni, befelé figyelni, azokra a folyamatokra koncentrálni, amelyek a testükben történnek.
A rendszerben nagy jelentősége van a helyes légzés elsajátításának is. számos légző gyakorlatot is megtanulhatsz, aztán az épp aktuális igényed, kedved szerint válogathatsz közülük. A légzés és a mozgás összehangolása a gyakorlás közben is lényeges.

FIGYELEM: Az EnDoJóga szemináriumok helyett már megvásárolható az EndoJóga anyaga letölthető formátumban az EndoShopon.

3. Inszem/lombik felkészülő csoport

contact@endoblog.hu

4.Várandósság női betegség/hosszú várakozás után csoport

contact@endoblog.hu

6. MindFulFIT tréning

Életmód rendszer. Coaching, önismeret, művészetek, mozgás- és táplálkozás.

Bővebben: www.mindfulfit.hu

Márti, 36

manikűrös

Azt éreztem, hogy repül az idő, amit veletek tölthettem. Jól szórakoztam és közben rendkívül hasznos technikákat tanultam. Azt hiszem ez az első olyan tréningem volt, ahol valóban azt kaptam, amit előzetesen vártam a beharangozás alapján. A lombik csoportban megismert lányokkal azóta is tartom a kapcsolatot, ketten pedig igazi barátaim lettek. Mindketten babát várnak azóta, szóval most én jövök!:-)

Tekla, 41

egyéni vállalkozó

A feszes tempó ellenére sem fáradtan, hanem feltöltődve értem haza a tréning után. Igazán hatékony, szerethető, életszagú megoldásokat és technikákat sajátítottam el, és őrület, de azóta is alkalmazom őket.

Renata, 29

táncművész

Mielőtt találkoztam volna a lányokkal a csoportban, kicsit attól féltem, mindenki majd jön a maga betegségével meg negatív sztorijaival. Soha ilyen kellemeset nem csalódtam még. Olyan jó hangulat volt, annyit nevettem, hogy a végén a sok röhögéstől fájdult meg a hasam. Jobb érzés, mint az endometriózis.

Ha most nem indul olyan csoportos tréning, ami téged érdekelne, gyere el egy egyéni konzultációra és tanulj hasznodra levő módszereket, amelyeket azonnal bevethetsz!  Bejelentkezés konzultációra ITT

Hagyj üzenetet

Az email címedet nem tesszük közzé.