Sziasztok!

Íme a #hetvegenextrat EndoBlogos kihívásunk második receptje, ha eddig lemaradtál volna róla, ITT elolvashatod, mi is ennek a kihívásnak a története. Ma egy mexikói receptet hoztam el nektek, nagyon finom, egészséges és tápláló. Ha kedved van, ízlésed szerint kreatívkodhatsz, variálhatod is. Én így csináltam:

Hozzávalók:

  • maréknyi fodros kel darabkékra tépkedve
  • 1 citrom facsart leve
  • 2 kis marék rukkola
  • 2 ek házi salsa szósz
  • 6-7 olívabogyó mag nélkül
  • 1 csészényi házi guacamole
  • fél csésze főtt rizs (lehet barna is!)
  • fél csésze főtt lencse
  • 4 kis kukoricás vagy teljes kiőrlésű vagy gluténmentes tortilla lap

Elkészítés:

A fords kelt mood meg, tépedd kis darabokra, tedd egy jó nagy tálba és facsard rá a citrom levét. Simogasd bele a citromlevet a levelekbe, hogy a kel egy kicsit összeugorjon. Ekkor tedd bele az olívabogyót, a salsát, a guacamolét, a rukkolát és a lencse meg rizs keverékét. A tortillalapokat hevítsd fel egy serpenyőben, és tekerd bele az egész masszát a lapokba. Nagyon finom, tápláló, fűszeres finomságot kapsz, amivel egészen biztosan bárkit leveszel a lábáról!

#azigaziendometriozisdieta #endobloghungary #hetvegenextrat #endoblogchallenge

Jó étvágyat!

Ne felejtsd el közzétenni a főzés és a kajálás, vagy a szépséges fogások pillanatképeit a fenti hashtegekkel az Instán vagy Facebookon, hadd örüljünk együtt a finom falatoknak.

További extra endometriózis diéta receptek a Haladóknak szóló, Az Igazi Endometriózis Diéta könyv második részében! 

Hagyj üzenetet

Az email címedet nem tesszük közzé.