Van néhány fogás, ami nagyon hiányozna, ha nem ehetnénk soha többet. Az Igazi Endometriózis Diéta egy életforma, ahol egyszerre tartjuk szem előtt a testünk, lelkünk és a környezetünk egészségét. Mint ilyen, nem szólhat a lemondásokról- minden egyes napot örömmel, szeretettel élhetünk meg, tele ízekkel és élményekkel.

Régen imádtam a sajtos quesadillast, ez egy mexikói étel, aminek a tortilla az alapja. Endometriózis diétában nem szeretjük a fehér lisztet, a túl sok sót és a tejterméket- na, akkor hogyan csináljunk ehető quesadillast? Hát ilyen egyszerűen!

Hozzávalók:

  • Egy csomag sószegény, teljes kiőrlésű vékony tortillalap
  • Olvadós növényi sajt
  • Saját készítésű zöldségragu  (Recept az EndoBlog Csicseriborsó ragujához ITT)
  • csírák, salátakeverék vagy rukkola
  • koktélparadicsom

Így csináld:

Vedd elő a palacsintasütődet, és hevítsd benne egy kevés olívaolajat, tedd bele az egyik tortilla lapot, szórd meg reszelt növényi sajttal, majd simítsd egy kanállal rá a tölteléket. Tegyél a tetejére is a reszelt növényi sajtból.  Pirítsd meg a tortillalap alját- szerencsére ez kb. egy időben történik meg a sajt olvadásával- és mehet rá a másik tortilla lap, fedd be vele az egészet. Ezt a vastag szendvicset óvatosan- egy kicsit mindenesetre óvatosabban, mint én szoktam- fordítsd meg a palacsintasütőben vagy serpenyőben, és pirítsd meg az alját is. Vágd szeletekre, és tálald rukkola ágyon, félbevágott koktélparadicsomokkal, csírákkal megszórva.

További finom és egészséges receptek az Igazi Endometriózis Diéta könyvekben ITT. 

Hagyj üzenetet

Az email címedet nem tesszük közzé.