Sziasztok!

Tudjátok, hogy az Endoblognál kiállunk amellett, hogy ebben a betegségben is nemhogy nem ártalmas, de kifejezetten fontos a rendszeres testmogás, egyrészt az elmélyült, légy, női mozgásformák, mint például a Gyógyító Női Jógaterápia (új szeminárium májusban!!!!), de emellett az egészség visszanyerésében  az intenzívebb, kardió típusú mozgásnak is szerepe van.

Az Endoblog.hu csapata ezeket a sportrendezvényeket ajánlja a figyelmedbe!

És eláruljuk azt is, hogy az Endoblog.hu lelkes csapata nevezett a szeptemberi félmaratonra is- az endometriózis ellen futunk, és győzni fogunk!:-)

Ez a cikk bevezető része egy cikksorozatnak, amelyben a futást szeretném veled megkedveltetni/kipróbáltatni. Lesz szó arról, miért és mire jó, lesznek versenyre felkészülési tippek és edzéstervek speciálisan nőknek kifejlesztve, és szakértő vendégbloggereket is hívunk. Tarts velünk, fuss az endometriózis ellen! Az egészségedért. Például itt:

hope run

2015 május

Bonyhádi Félmaraton Jótékonysági Futás

Helyszín: Bonyhád

Távok: 2km, 5km, 10 km, 21 km

Várfürdői Szaladás

Helyszín: Gyula

Távok: 7 km , 21km, 42 km

Debreceni Nagyerdei Stadion

Helyszín: Debrecen

Távok: 10 km, 21km, 42 km

Borvidék Félmaraton

Helyszín: Szekszárd

Távok: 4,5 km, 13,4 km  23,6 km

Miskolc-Bánkút Félmaraton

Helyszín: Miskolc

Táv: 21km

Thermal Trail Race

Helyszín: Somló

Távok: 6km, 10km, 20km

Coca-Cola Testébresztő Női Futógála

Helyszín: Budapest

Távok: 2,1 km, 10km

Négy Évszak Maraton

Helyszín: Pusztaszabolcs

Táv: 10,6 km

Start Félmaraton

Helyszín: Szentkirályszabadja

Távok: 3,5 km, 10km, 21 km

Keszthelyi Kilométerek

Helyszín: Keszthely

Távok: 21km, 42 km

keep on

Bővebb  infó: www.futas.net

                             www.futanet.hu

Árvai Nóra

krónikus nőbetegeket segítő pszichológus, perinatális szaktanácsadó, szakíró

Jelentkezz be időpontért! Segítő beszélgetések: contact@endoblog.hu, 0620-2917956

www.noraarvai.com

Hagyj üzenetet

Az email címedet nem tesszük közzé.